6 juni 2009

Sol ute, sol inne. Sol i sinne.

Vaknar till en underbart SOLIG dag i dag! Lite omväxling mot det höstväder som vi fått dras med den gångna veckan. Jag har redan hunnit med frukost på balkongen trots att jag hämtade maken på stan klockan två inatt. Hundarna gav mig i alla fall en timmes sovmorgon och tyckte inte det var dags att gå upp förrän klockan slog halv 8. Nationaldagen i dag och jag har INGET planerat. Ibland är inga planera alldelses underbart! Jag ska bara lata mig i solen och umgås med mina hundar (och min man såklart om han kommer upp ur sängen någongång).
Puss

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Här har det varit soligt idag..men varmt? Tillåt mig hånskratta. Jag promenerade till vallokalen, ungefär hundra meter bort, och är iskall om händerna nu..

Just ja, Ikea-rean har ju kört igång! Attans att man var där förra helgen.. klart att du ska satsa på fler orkideer, man ska aldrig bara köpa en ;-)

Ljuvligt Hemma sa...

Vad härligt du ser ut att ha haft det i helgen :)

Emma sa...

Fröken fräken: Var också ut eoch proemenerade igår och hade mer än gärna haft ett par vantar på mig! Hoppas på varmare väder till midsommar iaf! Jag följer ditt förslag och köper fler orkideer. Ingen idé att snåla! ;-)

Ljuvligt hemma: Det där var mer min önskebild. Men visst hann jag vila lite mellan trädgårdsarbetet och städandet också!

Kram på er