22 juni 2009

I dag: Intervju

Fjärilar som dansar i magen. Jag ska åka förbi biblioteket och låna mig en ljudbok. I dag åker jag nämligen på arbetsintervju till Årjäng. Inget gångavstånd direkt men ett bra jobb. Jag är jättenervös!

Resten av veckan är rätt galet fulltecknad också.
Titta bara:

Måndag: Intervju och kontaktpersonträff
Tisdag: Jobba på dagen. På kvällen ska jag på en "intervju" till.
Onsdag: Avslutning med våra elever. Sista gången man ser dem? På kvällen har vi avslutning med lärare och chefer. Champagne och middag.
Torsdag: Packa ihop kontoret. På kvällen ska jag och Jack tävla.
Fredag: Mera packning på dagen. På kvällen fortsätter jag jobba på mitt gamla jobb: Båten. Det ska bli...intressant,
Lördag: Eventuell utgång med sunnefölk!
Söndag: VILA!

Dags att stärka sig med en kopp kaffe, ta en promenad och sen, iväääääg!
Sola skiner å!

Pöss

2 kommentarer:

Jenny sa...

Håller alla tummar jag kan. Puss

Emma sa...

Tack för tumhållandet! Det funkade! Kram