27 maj 2009

sovrumsdrömmar

Som ni vet är det vårt sovrum som är projektet för stunden.
Jag letar just nu efter en passande men inte allt för dyr sängkappa.
Har någon ett bra tips mottages det med glädje.
Surfarade runt lite (inspirationen på jobbet är lika med noll. Av naturliga skäl).
Hitta till den här bloggen och en riktigt inspirerande sovrumsbild.
Jag lånade bilden och hoppas att Fifi inte har något emot det.
Bloggen innehåller en del inspirerande bilder även om jag tycker att det lätt kan bli för mycket av det franska, romantiska, shabby chiciga.
Hoppas dock att jag kan få ett sovrum som liknar det här en dag.
Där kan jag förhoppningsvs få lite sömn, vilket jag inte får mycket av i det sovrum vi har nu.
Bild lånad från Chez fifi

Puss


3 kommentarer:

cojja sa...

http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=35458


Här finns det rätt fina

Emma sa...

Thanx! Ska kolla det!! :-)

Fröken Fräken sa...

Jag är ju en motståndare till allt färdigsytt.. det är roligare att sy själv, och då kan man tex använda sig av Ikea billiga underlakan!