29 maj 2009

Solig fredag!

Nu är det gjort! Jag har klippt mig! Jag blev riktigt nöjd! Och hon som klippte var jätte bra! Har kanske kommit över min frisörnoja! Tyvärr kan jag nog inte klippa mig på över ett år nu....den goa frisörskan gick på mammaledighet i dag. Jaja...

Förövrigt hade jag en mysig förmiddag med make och hundar. Tog mig en tur in till stan och shoppade mysigaste blommiga klänningen. Fikade med två goa tjejer och en go kille! Åkte sedan och hyrde några skräckfilmer att se medan jag skulle vänta på att maken vill bli hämtad från krogen. Efter det började eländet...glömde nycklar vilket resulterade i extratur för att hämta extranyckeln. Trettio minuter till spillo. Spindlar överallt härhemma och två av de tre filmerna var riktigt riktigt dåliga! Lappar ihop kvällen med en bok och popcorn istället och längtar till morgondagen. Då ska nya fina klänningen invigas och mat och vin intagas med tre goa tjejer! Mys! Ska bara styra upp en övervuxen trädgård först!

Puss

2 kommentarer:

Hanna sa...

Får man se ett kort på dig med din nya frilla?

Kram!

Emma sa...

Inte helt omöjligt..:-)