10 maj 2009

Sjukt trött!!

Efter en heldag i regnrusk på marten i Sunne samt två dagar i Stockholm för att medverka vid adoptionscentrums förbundsmöte är jag sjukt trött! Fredagen var dock väldigt rolig trots att vi blev dränkta katter allesammans och förbundsmötet var både roligt, intressant och lärorikt!

Titta bara:

Ac fyller 40 år i år! Den förste ordföranden och kvinnan som drog igång alltihopa kom på besök och berättade små anektdoter från Ac:s första tid. Vi har verkligen henne att tacka för våra barn! Dessutom verkade hon vara en underbar människa.

Kelly Tainton kom förbi och hade en föreläsning om begreppet invandrare plus lite till. Sjukt intressant och vilken lysande person!

Jag fick prata adoption adoption adoption med andra adoptivföräldrar och lära känna andra brinnade eldsjälar runt om i landet!

Allt jag har lärt om Ac, verksamheten, kommande arbete och all god mat jag har ätit, all god fika jag har fikat!

Det enda minuset var väl att jag inte vann övernattning i varken London, Paris, Stockholm eller Göteborg. Men vad gör väl det? Den största resan ligger fortfarande framför oss.

Och glöm inte, ALLA barn har rätt till föräldrar!!!

Puss

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, jag har också hunnit ha roligt på konferens i Sthlm. Har himla trevliga kollegor, och en chef man kan sitta på tu man hand med och snacka om deckare på tunnelbanan hem till hotellet klockan elva på kvällen. Men nu är man allt lite trött!

Emma sa...

Låter som en toppenchef! Min är inte alls lika gudomlig! Snart slipper jag väl det eftersom han kommer bli före detta...