14 maj 2009

Musten är ur

Sitter på jobbet (har faktiskt rast) och känner mig minst sagt oengagerad efter tråkigt besked förra veckan. I morgon blir det dessutom dödsdomme-möte med cheferna och det lockar inte!
Bilder lånade från Pysseliten.


Surfar runt och hittar en rolig pyssleblogg istället. Kolla in pysseliten som är en riktigt engagerad liten pysselmaja. Jag blir såklart inspirerad så nu måste jag bara införskaffa en vinkelsåg..eller något sådant! Å andra sidan kanske jag ska avsluta de projekt jag redan har hemma istället. Sovrummet är, på grund av fint väder, fortfrande inte målat.

Puss



2 kommentarer:

pysseliten sa...

kul att du hitta till mig är ju ingen duktig bloggare med fina bilder :) men försöker i alle fall :))

Emma sa...

Det är du visst! Det är super kul att se andra människro pyssla tycker jag! Man får så mycket inspiration själv då! Sluta inte med det!