20 maj 2009

Mot ljusare tider

Efter en natt av typ...ingen sömn..skulle man kunna tro att jag är surare än någonsin. Men jag är som barn, lätt glad igen. Det lilla som behövdes var att solen sken när jag vaknade så vände allt.

Har ni förresten sett den där reklamen som handlar om att allt känns bättre om man äter frukost (minns inte vad det är reklam för just nu)? Man ser i alla fall en tjej som gör sig iordning, har duschat, tar på sig kläderna. Så med ens inser hon att det gått en stor maska på strumpbyxona och blir helt galen. Skriker och slänger saker. Har ni sett den reklamen så har ni sett mig. Exakt sådan är jag, jämt!! Jobbigt för mig och för de andra stackarna runtomkring! Haha!

Nu väntar i alla fall fyra dagar av hääärlig ledighet! Jag har fullspäckat schema som vanligt:

  • Sovrummet ska äntligen bli målat.
  • Vänner kommer och grillar.
  • Jag och Jack ska både agilityträna och tävla!
  • Svärföräldrarna kommer på två-dagarsbesök.

Som ni ser finns det mycket att se fram emot också!

Puss

5 kommentarer:

cojja sa...

Hihi, det är reklam för knäckebröd. Wasa tror jag. Jag blir också sån ibland när jag är stressad, eller så blir jag gråtfärdig, det är lite olika :-)

Emma sa...

Ja just det ja! Tur för dig! jag är sån JÄMT! Haha!!

Fröken Fräken sa...

Ja, jag är ingen glad pysselmänniska på morgonen precis.. inte så att jag är arg, men allt verkar omöjligt! Det verkar helt annorlunda när det är kväll och man har ledighet framför sig!!

Anna sa...

Härligt att du har saker att se framemot! Njut nu av ledigheten. Och allt kommer lösa sig även om det är väldigt svårt och jobbigt att tro det ibland.
Kram!

Emma sa...

Fröken fräken: Tur att det ordnar upp sig frammåt kvällen i alla fall. :-) Jag har sånt där humör hela dagen...men det är klart, jag KAN vara tålmodig ibland! Hihi!!

Anna: Tack för uppmuntran! Det behöver jag ibland! Kram