4 maj 2009

Grymt irriterad

Hur hur huuur kan världen se ut så här? Får det gå till på detta viset?? Jag bara undrar!! Jag tränar ALLTID aerobics på måndagar! Tränar jag ingen annan dag så tränar jag i alla fall på måndagar!! Men idag, vår instruktör hade tydligen v_i_k_t_i_g_a_r_e saker för sig än att föra oss i dagens pass så det blev ersatt av ett DANSaerobicsPASS! INTE ALLS MIN GREJ! Snabbsnurra och skutta och vicka på höfterna. Efter 20 minuter hade jag fått nog och surade ut därifrån. Dagen var förstörd! Jag ser liksom fram emot det här passet HELA måndagen!

Dagens I -landsproblem!!!!!!

3 kommentarer:

Vita drömmar och choklad sa...

Tack för din kommentar. Blev såå glad!
Längtar tills jag kan börja träna igen! DanceAerobic eller vad som helst!! Ammar fortfarande heltid, så det får komma senare...
Ha det gott!
Kram Camilla

Ylva sa...

Jag vill också träna igen! Själv kvalar jag inte ens in på farmors pensionärsgympa längre. Foglossning är aj aj aj! Dumma dumma rygg!

Emma sa...

Vita drömmar: Vad roligt att man kan glädja någon! Blir också super glad för alla kommentarer som fina människor lämnar i bloggen!

Kram

Ylva: Haha! Nej det förstår jag! Det är väl nog träning för dig att bära runt på lilla bebisen!
Kram kram