30 maj 2009

Fjärilar eller blommor??

Denna lördag hade jag tänkt fördriva med inomhus - och utomhusröjning. Men så kom solen och jag beslöt mig för att det var för varmt för allt det där. Istället tillbringar jag dagen med en god bok i gröngräset. Läser Stephen Kings bok om att skriva. Huuga vad bra den är! Jag som har läst nästan ALLT av Stephen förstår var han hämtat inspiration till alla sina berättelser från. Det låter som en idyllisk dag, inte sant? och det är det, om det inte vore för alla myror och fästingar. Jag vet inte hur många röda, små, ettrig saker som bitit mig! Dessutom har minst en fästing försökt suga mitt blod! Brr..de är läskigare än den där vampyrfilmen jag såg igår kväll!

Nu till mitt dilemma! Ikväll ska jag ut och käka en god middag med tre goa, glada tjejer! Det blir definitvit rött vin och trerätters...och definitivt sniglar till förrätt. Vi ska fira den ena av tjejerna som fyllde 30 förra veckan. Dilemmat är att jag har shoppat alldeles för många söta sommarklänningar den senaste veckan. Nu kan jag inte bestämma mig vad jag ska ta på mig. Ska jag ha blommor eller fjärilar? Vilken är somrigast?

Den ena är från Lindex, den andra från Indiska.
Två av mina favoritaffärer då det kommer till kläder!



Nå..vilken ska jag ta?

Inga kommentarer: