27 maj 2009

Ett halvusch och tusen grattis

Hanna och jag pluggade svenska tillsammans under några terminer. Nu har Hanna flyttat hem till Uppsala igen och utökat familjen med en lite kille. Massa GRATTIS till den nya lilla familjen!

Själv har jag inga så stora nyheter att komma med. Dock har jag varit riktigt duktig och bokat en klipptid till mitt stackars hår. Jag hatar nämligen att klippa mig! Eller...jag tycker om att vara nyklippt men hatar att gå till frisören. Det är...jobbigt bara. Någon gång måste man dock göra det och på fredag är det dags! Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Men vännen du har ju massor av själ att komma till uppsala och hälsa på.

Emma sa...

Javisst har jag!! Funderar starkt på att ta mig en tur under sommaren. Har aldrig varit där heller så jag behöver en guide! :-)

Kramar