19 maj 2009

Den här veckan blev verkligen ingen hit!

Och fy fan vad trött jag är på folk! Inte fattar jag något själv heller! Kan inte ens logga in på ett jävla swedbank-konto! Hur svårt kan det va?? Folk är så bajsnödiga..kolla bara på facebook...vilka bajsnödiga statusar folk har! Herregud!! Och jag frågar ÅTERIGEN! Lars Winnerbäck alltså..??? Har inte folk något bättre för sig än att lyssna på en pretantiös kom-och-ta-mig-röst! NÄ alltså!! Inte blir det bättre av att det öser ner från skyarna och att jag bara vill krypa in under täcket och gömma mig heller! Måtte jag få svar på en av alla mina sökta jobb så tillvaron ljusnar lite...Ja, jag vet...det finns de som har det värre...

Tur att en långhelg med start i morgon ligger framför mig!

2 kommentarer:

Jenny sa...

I bland är människor och veckor jävligt jobbiga... Och de veckorna måste nog få finnas för att man ska uppskatta den övriga tiden. Puss och Kram

Emma sa...

Ja, antagligen är det kloka ord! Ska minnas dem när det går uppåt igen! Tack! Kram kram