13 april 2009

Vårväder kräver nya blommor

Jag har inte bara ägnat mig åt målande utan jag har även införskaffat nya krukor, lite blomster och satt samman dessa komponenter. Genast känns det så härligt vårigt hemma hos oss!



Vi tog även och möblerade om i sovrummet. Tänk va stort ett rum kan bli om man ändrar möbleringen. Helt otroligt! Dessutom måste vi bestämma ny färg till samma rum eftersom det är tänkt att vårt sovrum ska förnyas lite till. I morgon ska jag även måla de sista lagren på byrån och ta en tur till Ikea för lite nya möbler och material till den förnyade tvättstugan.
Här blåser förändringens vindar!


5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Snart hoppas jag också att det blir läge för att plantera lite blommor ute - utan att de fryser bort!
ROligt att du hittat till min blogg och gillar den!

Emma B sa...

Ja, det är något särskilt över att plantera de första vårblommorna.

Jag hoppas också det blir dags för dig att plantera lite också.

Ljuvligt Hemma sa...

Vad härligt med vårblomster :)

cojja sa...

Jag blir lite avundsjuk, vill också ha ett hus att pyssla med. Det är inte riktigt samma när man bor i hyresrätt :-)

Emma B sa...

Visst är det skönt när man får göra som man vill, och när man gör det bara för sig själv!