3 april 2009

Kallt och grått

både inne och ute.
Ute på grund av att vårvädret dragit sig tillbaka...tillfälligt, det måste vara tillfälligt.
Inne för att hundarna fäller vinterpälsarna och håret ligger i driver. Dessutom ska vi byta fönster inom en snar framtid eftersom det blåser nästan värre inne än ute.

En riktigt tuff vecka har det varit. Den började med ut-och invänd mage (ni kan ju gissa vilken sjukdom jag hade då) och gick över i total sömnbrist och slutade i att jag å_t_e_r_i_g_e_n sitter här med den där fördömda tenta eftersom den inte blev klar förra helgen (som den skulle) på grund av den där fördömda magen. Varje dag tänker jag att jag måste korta ner att-göra-listan på något vis. Och det gör jag. Men för varje avklarad sak lyckas jag skriva dit tre nya! Why?

Påsklovet lockar därframme som en solvarm hägring. Snart är jag där......

Inga kommentarer: