23 april 2009

Jag är utmanad!

Hanna har utmant mig och jag är inte den som bangar vet ni:

5 accessoarer

Det enda jag egentligen alltid har på mig är min vigselring och min förlovningsring.
Dock älskar jag mina gamla, verkligen omoderna, fyrkantiga, repiga solglasögon.
Förövrigt får jag väl säga örhängen av olika längder och modeller! Älskar också
det tjocka armbandet gjort av kockosnötskal som jag fått av en go vän från Kenya!

5 plagg

Min nya gröna skjortklänning från Indiska.
Blå jeans.
Grå mysbyxor med mudd nertill.
Tjocka tofflor året om!
Tunikor eftersom dagens korkade modet inte har mycket annat att erbjuda!

5 skönhetsprodukter

Haha! Jag och skönhetsprodukter. Men okej..
Niveas hudsalva.
Idominsalva.
Handkräm.
Tandkräm och tandborste kan jag inte leva utan.

5 bloggar

Tror det är meningen att jag ska utmana här så jag utmanar:
Jenny
Cirkusen Anna
Ylva som kanske kommer in på min blogg någon gång
Caroline så vet jag att du läser ;-)

och
Cojja så kanske hon börjar blogga igen!


Puss

Inga kommentarer: