7 april 2009

Carolina Gynning vs Buffy


Jag har alltid gillat Carolina Gynning! Hon har liksom gått sin egen väg genom bimboträsket. Med skinn på näsan har hon landat i sin nästan-seriösa-programledare-med-torr-rolig-humor-roll. I like! Så nog tyckte jag (en bloggälskare) att det skulle bli riktigt spännande att läsa hennes blogg. Hon bara MÅSTE ju ha massa roliga, konstiga saker att skriva om! Så jag läste...och somnade!! HUR kan en sååå känd person ha ett så tråkigt liv! Bloggen påminner om riktigt fantasilösa uppsatser: "Å sen å sen å sen å sen...". Jag orkar inte ens länka till den. Jag vill inte att mina tappra läser ska få narkolepsi på grund av mig!

Jag tog bort henne från min "nästan-idol-lista" och sprang tillbaka till min verkliga idol: Buffy!
Tänk om hon skulle blogga. Det skulle nog bli seriöst roligt och intressant i alla fall! Jag måste nog köpa, alternativt hyra alla säsonger snart och sträck se om dem! Någon som vill joina? Kanske passar på att se alla "Angel" - säsonger när jag ändå håller på! Någon gång ska man väl få den där ungen så då är väl egentiden slut antar jag!

So long vampire-lovers!!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Gillar ju också Gynning, ska nog undvika hennes blogg så jag slipper bli besviken och sömning, vill ha kvar min illusion om ayy hon är rolig, intelligent osv. Kramar

Emma B sa...

Det gör du verkligen rätt i!

Kram

Anna sa...

Men älska Buffy!! Sjukt länge sen jag såg något avsnitt dock. Hade med andra ord gärna joinat :)

Emma B sa...

Buffy är cool!! Tror du man kan hyra boxarna?? Du är välkommen att joina mitt maraton!! :-)

Anonym sa...

haha men du brorsan har typ alla buffysäsonger iaf 3 tror jag) efter att han jobbade på colombia tristar, jag kan låna med dem när jag kommer på besök ^^ //lillasyster