10 februari 2009

Jag kan! Multitasking!!



Sitter här och kollar på en föreläsning med headsetet på (ok, lyssnar mest kanske), bloggar, dricker kaffe och skriver på en inlämningsuppgift SAMTIDIGT! Ibland önskar jag att jag var en bläckfisk! :-) Vad ska man göra om tiden inte räcker till så man kan dela upp sig på de olika uppgifterna?




Jag har i alla fall äntligen äntligen hittat en klänning till festen på lördag. Det blev inte den jag tänkt mig men jag tror den kommer funka ändå. Svart och lite sådär Twiggy-rak. Om jag orkade skulle jag ha gjort en töntig mode-blogg-grej á la Elin Kling och lagt ut en bild på mig själv med klänningen på. Givetvis skulle bilden varit tagen i en spegel och gärna med mobilen. Men..orka..
Jaja..nu ska jag bara ha strumbyxor, skor, hårband och lite annat smått och gott så är jag redo för att fira 40 - åringen!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Absolut dags för en kibbutzreunion, gud vad tiden går fort. Min pesantiska sida har liksom smygit sig på ju äldre jag blir:-) Kramar

Jenny sa...

Pedantiska ska det vara... och förresten vad kul med fest och 60-talsklänningar.