27 februari 2009

Fullproppad helg

Fredag..igen..äntligen!
(Är det tillåtet att blogga på jobbet förresten??)
Helgen bjuder på många roligheter som vanligt.Det finns som vanligt massa saker jag vill göra och massa saker jag måste göra!
Eftersom jag älskar listor á la bokhora så kommer listan över helgens måsten här:
*40 - års kalas på lördag! Jiihooo! Lovar att det inte blir i närheten så fjortis som den förra festen var! Denna gång kör jag och tar det säkra före det osäkra helt enkelt!
* Ekonomiöverlämning inför kassörskapet i AC! Lite nervös inför det faktiskt. Jag och siffror har ju aldrig dragit jämt! MEN man måste testa nya saker ibland, eller hur?!
* Skriva färdigt en läslogg på 5 sidor.
* Titta på en föreläsning på 3 timmar.
* Uppdater mitt cv inför ett sommarjobb jag gärna vill ha! Får inte glömma att skicka cv:et också!
*STÄDA! Lite i alla fall....
*Stor aktivering av hundarna. Hoppas på sol sol sol!
*Läsa böckerna jag shoppade på bokrean!
Jag är så himla nöjd över mina köp på årets bokrea! Köpte nämligen två härliga Terry Pratchet böcker om skivvärlden. Sååå rolig läsning! Dessutom köpte jag två anda böcker som jag tipsades om via bokhora. Nämligen dessa:

Nej, nu får jag jobba lite också!
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kafka på stranden är väldigt underlig och väldigt bra! Gillar du den så kan jag även tipsa om en annan av Haruki Murakamis böcker nämligen: Fågeln som vrider upp världen. En riktig tegelsten till bok! Den är ännu knepigare men bättre tycker jag. :) Trevlig läsning. :)

/Anna Larsson

Emma B sa...

Vad kul! Underligt är verkligen min melodi! :-)Tack för fler tips!!
Ska verkligen kolla in den som du tipsar om ifall jag gillar den första! Toppen!