7 februari 2009

Förberedelser




Nästa helg bär det av till vår huvudstad för lite party party.
Min kära svägerska har nämligen fyllt 40 och ska ha tidernas fest
är det tänkt! Vi hyllar 60 -talet till hennes ära och både släkt och
vänner är inbjudna. Jag tänkte slå klackarna i taket och festa
som om det var..jaaa....1968 helt enkelt.
Så till problemet...kläder..jag var inte född på 60 -talet
så jag har egentligen ingen aning om hur man såg ut på den tiden.
Efter en del ångest och mycket improviserande utifrån bilder
landade jag i utstyrseln som ni ser ovan. Jag tror jag kommer
rätt nära och jag kan använda kläderna igen någon gång.
Perfekt helt enkelt!!!
Tills dess förbereder jag mig för årets andra stora höjdpunkt!
Melodifestivalen!!!
Med tacos och några goda vänner ser jag fram emot nakenchockar
och en och annan falsksång!
Byr musiklovers!!





1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser ju riktigt bra ut det där, blir nog kanon! :)
Tackar för en trevlig afton också. :)

/Anna Larsson