28 januari 2009

Jag är inte rolig!!

Inte alls faktiskt!
Jättetrött, sur och kärring skulle beskriva mig bäst just nu.
Jag måste inse att jag inte kan göra allt som intresserar mig.
Jag måste inse att dygnet inte har 500 timmar hur gärna jag än skulle vilja.
Det jag längtar efter allra mest just nu är vårväder och en avslappnande
picknick i skogen med tillhörande fågelsång. Låter det knastrigt?
Ja, det är sådant som får mig att slappna av ända innifrån och ut!


Dessutom måste jag SLUTA läsa på bokhora!
Min lista över böcker jag MÅSTE läsa fylls på allt mer.
Och hur jag ska ha tid med det vet jag inte...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt underbart och avslappnande att gå i skogen och höra fåglarna kvittra! Det är inte långt kvar nu innan de drar igång...håll ut. :)

/Anna Larsson

Emma B sa...

ÅÅåå..vad jag längtar!!!!!!

Jenny sa...

Man får vara en grinig tjurkärring i bland... Vet ju att du egentligen är jätterolig. Kramar