6 januari 2009

It is over!!!

Mitt jullov alltså!
I morgon är det tillbaka till verkligheten som gäller och allt snurrar
igång igen.
  • Jobb
  • Kursen
  • Kontaktpersonen
  • Förhoppningsvis en ny hundkurs med minstingen

Dessutom är mitt nyårslöfte att börja träna mer..

Allt det ska faktiskt bli roligt förutom att det känns som jag
håller på att bli sjuk! Maken är sängliggande och det skulle inte
vara kul att få samma sak. Å andra sidan har jag inte varit sjuk på ett
år så den goda turen borde väl vara slut för min del just nu..
Jag har en del förväntningar på 2009.
Både goda och mindre goda.
Den som lever får se..........

2 kommentarer:

Jenny sa...

Gick det bra att komma tillbaka till verkligheten med jobb och studier? Du är duktig som både orkar jobba och plugga. Kramar

Emma B sa...

Tack gumman! Än så länge har det gått bra. Även om jag började terminen med att vara sjuk! Men nu är det bra! Är allt bra med er?

Kram