23 november 2008

Överskattade personer

  1. PINK - Herregud! Kan en människa bli mer enformig. Anser att Pink har fastnat i arg-träsket och jag tycker verkligen att det börjar bli lite tjatigt! Jaja...du hade en dålig barndom, alla är dumma mot dig och din man har lämnat dig. Get over it!
  2. LARS WINNERBÄCK-pretantiöst dravvel. Känslan då något blir lite sådär pinsamt sliskigt.Ungefär som när man i tonåren såg några kyssas på film då föräldrarna satt bredvid. Jag brukar kalla sådan musik "bajsnödigt".
  3. LISA MARKLUND-Det är inte bara det att jag inte fattar hur en journalist kan ha ett så taskigt språk, hon har dessutom blivit någon slag kriminalexpert och får därför uttala sig i stora tidningar om kända brottslingar. Komersiellt och trååååkigt! Myser lite av att "Gömda" kanske är en stor bluff!!

4 kommentarer:

cojja sa...

Mäh, jag gillar både Pink och Liza Marklund. Men jag gillar ju iof der mesta som är kommersiellt, ytlig som jag är :-)

Emma B sa...

Smaken är som baken. Du får gilla dem men jag förstår det inte..;-)

Anonym sa...

haha ja lars winnerbäck och hans musikpolers suger hårt. och liza marklund har jag vägrat läsa eftersom du dissat henne och jag vet att du har god smak ;) hahaha hoppas gömda är en bluff o att alla kastar ruttna tomater på marklund
//Hanna

Emma B sa...

Jag tänkte kasta något på Marklund när jag såg henne på bokmässan..men det var lite för många vittnen där så jag hejdade mig! :-D