23 september 2008

Lättirriterad...jag??

Kanske börjar den här bloggen bli lite..hmm..negativ??
Alla som känner mig vet att jag är fruktansvärt lättirriterad så jag tänkte...why not..
..det finns så mycket saker som irriterar mig att jag fortsätter på samma tema!
Saker som irriterar mig:
By: Emma Boman
(låter som en bra boktitel tycker jag).
* tidningar som skriver om kändisars kärleksliv.
Typ: "Björn Gustafsson sågs
tillsammans med modellen den och den.
Det såg romantiskt ut". VA??
Vem BRYR sig??????
* människor som går sakta på stan, det värsta är om de STANNAR mitt
framför fötterna på en.
Speciellt om man själv har bråttom.
* folk som stressar på stan och nästan knuffar omkull en när man själv
vill gå och strosa.
*LASTBILAR som vägrar att släppa ut mig i min lilla bil på påfarten
till motorvägen. STÖRST går först eller??
*gamla tanter och farbröder med små hundar men de fattar inget om
vad det innebär att ha hund. De har gärna lååång lina på också!
*folk som passar på att rensa plånboken på småmynti
kassan på Ica!
Gå till banken!!!
*promenanter som bara rusar blint ut på övergångsstället
för att det är deras rätt.
*bilar som inte stannar vid övergångsstället.
*folk som har en egen personlig show framför spegeln
aerobicspasset utan att inse att andra
människor också tränar där.
*folk som pratar HÖGT i mobiltelefonen på bussen..
gärna om personliga saker eller senaste fyllan.
VEM bryr sig?
.....f-n..jag har inte tid att skriva ner fler irriterande saker....
alla som är lika lättirriterade som jag är VÄLKOMNA att fylla på listan!! :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

När personer inte lägger på "pinnen" som separerar matvarorna när jag handlar på konsum.

linda sa...

hahaha..tror jag dööör av skratt! f´låt men alla dina irriterande saker känndes som om dom stämde såå bra!! hmm kommer inte på nåt mer att fylla på din lista med faktiskt! Återkommer...;)
Kram Linda