8 september 2008

Höstrusk

Brrr...vilken ruskigt kall dag denna vecka började med.


Jag vill helst bara åka hem och kura upp i soffan, tända ljus och mysa med två vovve-element.


En kopp te, lite pyssel.



Jag har förresten joinat Teardevils designteam. Jag skulle göra smycken som var höstiga..



Resultatet går att beskoda på: http://www.teardevil.se/. Till höger i bild finns en ikon som det står DESIGNTEAM på. Där kan ni hitta min samt massa andra fina kreationer.


En fråga: Varför är blogger så J****LA krångligt??

Blir nog att byta blogg igen snart

1 kommentar:

MORTYs HÖRNA sa...

Hej hej! Hoppas allt är bra med dig. Har tänkt på dig....så idag gick jag in på din sida på FL och såg att du hade en blogg. Skoj!

Roligt att du är med i Design teamet. Grattis!!!

Sköt om dig!
Kram
Jeanette / Morty på FL