16 maj 2008

Hej!!


Det var dags att starta en ny blogg.
Den gamla var inte riktigt till belåtenhet.
Dessutom måste man ju vidga sina vyer ibland och testa något nytt!
So here I am!
Redo för en ny blogg och ett första inlägg!
Det är härlig fredag och jag ska strax gå ner och sjunga lite singstar.
Singstar är förövrigt ett av mina favoritspel!!
Inte för att jag alls sjunger bra utan bara för att det är så himla roligt att sjunga!
Annat roligt som nästan kan mästa sig med singstar är att shoppa små, söta och (skulle en del säga) ganska onödiga saker. Men en vecka före lön tillåter inte plånboken några större utsvävningar. En underskattad guldgruva för söta, onödiga men billiga saker är helt klart RUSTA! Det är ofta jag blir förvånad över vilka roliga saker de har där.
I går var en sådan dag då shoppingtarmen gjorde sig påmind så jag slank in på Rusta för att fynda för endast fjuttiga 60 kr!
Detta var vad jag unnade mig:


Avlånga servettr i rosa och grönt, dekorerade med ett hjärta
samt bullformar med små små rosor på. Hur sugen blir man inte
på att baka med sådana formar??



Denna helg hinner jag varken baka eller använda servetter eftersom det bär iväg till Stockholm i morgon för att träffa något annat sött. Nämligen tre underbara syskonbarn!

Ha en trevlig helg och försök njuta trots regnandet!!





2 kommentarer:

Leijonskalle, sa...

Hejsan Emma. Vilken härlig blogg du har :D
Kan inte du ta lite kort ifrån huset och lägga upp här på bloggen. Jag är jättenyfiken.
Kram Hanna

Jenny sa...

Vilken fin ny blogg... vill också se kort på nya huset... Kramar